Nokia-viikolla yli 100 tapahtumaa: kaupungin nimikkoviikko alkaa lauantaina 18.5.

Nokialla vietetään 18.–26.5.2019 kaupungin nimikkoviikkoa. Lauantaina 18.5. alkavan tapahtumaviikon ohjelmassa on yli 100 tapahtumaa tai aktiviteettia, joissa voi tutustua kaupungin liikunta- ja harrastusmahdollisuuksiin, palveluihin, kulttuuritarjontaan, historiaan ja mielenkiintoisiin paikkoihin.

Luvassa on mm. Kevätmarkkinat, useita avointen ovien päiviä, katujunakierroksia, puistokonsertteja, urheilua ja liikuntaa, katu- ja peräkonttikirppiksiä, taidenäyttelyitä, opastettuja retkiä ja lastentapahtumia.

Tapahtumien järjestämiseen osallistuu kymmeniä Nokialla toimivia yhdistyksiä, seuroja, yrityksiä ja yhteisöjä. Kaupunginosatapahtumia, kuten katukirppiksiä, järjestävät myös asukkaat yhdessä.

Runsaasta ohjelmasta löytyy nähtävää ja koettavaa kaiken ikäisille. Viikon ohjelma on kaikille avointa ja pääosin maksutonta. Osaan tapahtumista vaaditaan kuitenkin ennakkoilmoittautuminen.

Nokia-viikkoa on vietetty paikkakunnalla vuodesta 1987 lähtien. Viikon tapahtumia koordinoi Nokian kaupungin kulttuuripalvelut.

Tutustu ohjelmaan