Millaista perheliikuntaa sinä haluaisit Nokialle? Vastaa kyselyyn!

Nokian kaupungin liikuntapalvelut järjestää paikallisten toimijoiden kanssa yhteistyössä maksuttomia Perhe Liik-Kiss tunteja perheille. Kuntalaiset voivat nyt vaikuttaa tulevan kauden Perhe Liik-Kiss tarjontaan vastaamalla kyselyyn viimeistään 31.3.2023!

Perhe Liik-Kiss tunnit ovat suosittuja lapsiperheiden liikuntatunteja. Ne ovat maksuttomia eikä niihin tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Tunneille voi osallistua koko perheellä omien aikataulujen mukaan.

Millaista liikuntaa sinä toivoisit Perhe Liik-Kiss tarjontaan? Entä milloin toivoisit tunteja järjestettävän? Kerro mielipiteesi ja vaikuta! Kyselyyn voit vastata verkossa 31.3.2023 asti.

Maksutonta liikuntaa koko perheelle

Kuluvalla kaudella (9.1.-7.5.2023) Perhe Liik-Kiss tunneilla palloillaan ja telinevoimistellaan. Tule kokeilemaan!

• Koko perheen pallokoulu
    • Lauantai klo 10.30-11.30, Viholan koulu
    • Sunnuntai klo 16.00-17.00, Harjuniityn liikuntahalli
  • Perhetemppu Kuperkeikka
    • Lauantai klo 15.15-17.15, Nokian koulu

Koko perheen palloilukouluissa pelaillaan ja opetellaan välineiden käsittelytaitoja leikin lomassa. Ohjauksesta vastaa Nokian Krp.

Perhetemppu kuperkeikka -tunnilla pääsee temppuilemaan erilaisilla telinevoimisteluvälineillä. Ohjauksesta vastaa Kalypso Vesitanssikoulu Oy.