Mikä nimeksi Nokian hyvinvointikeskukselle?

Nokian uuden hyvinvointikeskuksen rakennustyöt etenevät hyvään tahtiin, ja rakennus on tarkoitus avata asiakaskäyttöön syksyllä 2023. Hyvinvointikeskus kokoaa saman katon alle useita kaupunkilaisille suunnattuja sosiaali- ja terveydenhuollon palveluja neuvolasta hammashoitoon, terveyskeskussairaalasta kiirevastaanottoon.

Mallinnuskuva Nokian tulevasta hyvinvointikeskuksesta lounaan suunnasta.

Uudelle Nokian hyvinvointikeskukselle – tulevalle sosiaali- ja terveysasemalle etsitään nyt nimeä!

Laita luovuutesi peliin, ja ehdota nimeä uudelle sosiaali- ja terveysasemalle. Muista myös perustella ehdotuksesi. Huomioithan, että nimessä tulee Pirkanmaan hyvinvointialueen linjauksen mukaisesti olla mainittuna virallinen osa ”sosiaali- ja terveysasema”, emme siis toiminnan alkaessa puhu enää hyvinvointikeskuksesta.

Voittajaehdotuksen jättäjä palkitaan Pirkan Opiston 50 euron lahjakortilla*. Lisäksi arvomme kaikkien osallistuneiden kesken kolme Nokian kaupungin tuotekassia.

Nimikilpailu on auki 27.1.-8.2.2023. Nimikilpailun voittajasta päättää Hyvinvointikeskuksen ohjausryhmä. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Osallistu nimikilpailuun linkin takaa aukeavalla lomakkeella.

*Lahjakorttia ei voi käyttää taiteen perusopetuksen lukuvuosimaksuihin.