Messut Nokialla tarjoaa nähtävää ja tehtävää koko perheelle 21.-22.5.

Messut Nokialla on maksuton koko perheen tapahtuma, joka järjestetään Kattokeskus Areenalla (Nokian jäähallilla, Hinttalankatu 6) lauantaina 21.5. klo 10-17 ja sunnuntaina 22.5. klo 10-16. Messuilla on mukana lähes 200 näytteilleasettajaa ja luvassa on monipuolista ohjelmaa niin messuhalleissa kuin ulkoalueella.

Messut Nokialla järjestetään 21.-22.5.2022 Kattokeskus Areenalla.

Messuille tullaan viettämään aikaa, tapaamaan tuttuja, seuraamaan ohjelmaa sekä ostamaan tuotteita. Nokian kaupungin osaston löydät A-hallista. Messuosastolla voit tutustua muun muassa Viinikanniemen ja Harjuniityn omakotitontteihin sekä Nokian monipuolisiin matkailukohteisiin sekä kesätapahtumiin.

Kirjastoauto paikalla lauantaina

Kaupungin kirjastoauto on paikalla messujen ulkoalueella lauantaina 21.5. klo 10-17. Rapsuteltavana on myös suloinen lukukoira Redi klo 10 alkaen. Kirjastoautolta poimit kesän parhaat lukuvinkit, sillä tarjolla on kirjavinkkausta aikuisille klo 11 ja 13 alkaen.

Kirjastolta pakataan messuille mukaan myös runsas valikoima kokoelmista poistuvia lasten ja nuorten kirjoja, joten saat kätevästi hankittua kivaa luettavaa koko perheelle. Kirjoissa on vapaaehtoinen maksu, joten mukaan kannattaa varata pikkurahaa.

Lukukoira Pantse kirjaston lasten osastolla kaulassaan keltainen Kennelliiton lukukoira -huivi.
Lukukoira Pantse kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa 2021. Kuva: Opa Latvala

Huveja ja herkkuja jokaiseen makuun

Nokian alakoulujen Talent-kilpailun voittaja, rumpali Benjamin Welling esiintyy messujen ohjelmalavalla lauantaina klo 10.15. Lisäksi lauantain ohjelmassa on muun muassa Miss Nokia -kilpailun finaali sekä Pole Team Henriikka Roon tankotanssin ja Raqs Jamilan itämaisen tanssin esityksiä.

Sunnuntaina 22.5. lapsia viihdyttää Riesa-Pelle. Kansanedustajat Marko Asell ja Jari Kinnunen tuovat terveisiä eduskunnasta. Ohjelmassa on myös muotinäytöksiä, livemusiikkia ja teatteria.

MLL Nokian yhdistyksen Muksu Areenalla on koko viikonlopun ajan B-hallissa kepparirata ja lapsiparkki, jossa pääsee rakentamaan Nokian suurinta LEGO®-rakennelmaa.

Messujen ravintolamaailmassa pääset maistelemaan huikeita makuja. Tarjolla on mm. street food -herkkuja, lappilaisia erikoisuuksia, kahvilatuotteita sekä pehmistä.

Lue lisää messuista: messutnokialla.fi

Tapahtuman järjestävät Nokian Yrittäjät yhteistyössä Nokian kaupungin ja Tampereen seudun ammattiopisto Tredun kanssa.