Menkalan tekonurmikentän muutostyöt lämmitettäväksi tekonurmikentäksi etenevät

Nokian kaupunginvaltuusto päätti 9.5.2022 kokouksessaan myöntää kuluvan vuoden talousarvioon 660 000 euron lisämäärärahan lämmitettävän tekonurmikentän toteuttamista varten. Lisämäärärahalla mahdollistetaan ympärivuotinen harjoittelu esimerkiksi urheiluseuroille, kouluille ja päiväkodeille Menkalan tekonurmikentällä. Menkalan tekonurmikenttä sijaitsee Menkalantien varrella Etelä-Nokialla.

Menkalan tekonurmikentän saneeraussuunnitelmat etenevät nopeasti. Infrapalvelut valmistelee tällä hetkellä urakkaohjelmaa ja tarjouskilpailutusta. Aikataulutavoitteena on, että hankkeen urakoitsija päätetään kilpailutuksen perusteella kaupunkikehityslautakunnan kokouksessa 21.6.2022. Kaupunki sopii lopullisesta Menkalan tekonurmikentän saneerausaikataulusta valitun urakoitsijan kanssa.

Lisätietoja:
Mika Lehtinen, liikuntapaikkapäällikkö, p. 044 486 0923