Menestyksekkäitä nokialaisurheilijoita palkittiin

Nokian kaupunki palkitsi menestyneitä nokialaisurheilijoita stipendeillä. Nyrkkeilijä Mira Potkonen voitti EM-kultaa kesäkuussa Bulgariassa, ja jalkapalloilija Jenni Kantanen voitti EM-pronssia alle 17-vuotiaiden tyttöjen jalkapallomaajoukkueessa toukokuussa Liettuassa.

Nyrkkeilijä Mira Potkonen ja jalkapalloilija Jenni Kantanen palkitsemistilaisuudessa, molemmilla on käsissään kukkakimput ja onnittelukortit.

Urheilijoista kumpikin kirjoitti osaltaan Suomen urheiluhistoriaa: Jenni Kantasen laukaiseman voittomaalin ansiosta Suomen U17-tyttöjen jalkapallomaajoukkue pääsee ensimmäistä kertaa kilpailemaan ikäluokkansa maailmanmestaruuskisoihin, ja Mira Potkosen EM-kulta on puolestaan ensimmäinen laatuaan Suomen naisten nyrkkeilyhistoriassa. Kerrassaan upeita saavutuksia!

Mira Potkonen edustaa Tampereen Voimailuseuraa ja Jenni Kantanen pelaa jalkapalloa Tampereen Ilveksessä.

Nokian kaupunki tarjosi mitalikahvit urheilijoille 5.7. kaupungintalolla. Mira Potkonen sai muistamisena 1000 euron ja Jenni Kantanen 250 euron stipendin. Toivotamme menestystä jatkoon kummallekin!