Maksuttomat puistojumpat alkavat maanantaina 6.6.2022

Nokian liikuntapalvelut järjestää kesällä paljon maksutonta ulkoliikuntaa kuntalaisille ilman ennakkoilmoittautumisia. Ensimmäisenä pyörähtävät käyntiin suositut puistojumpat uimahallin takapihalla!

Aikuisten puistojumpat järjestetään uimahallin takapihalla, Tuuliharjunkadun puolella, sään salliessa 6.6.-10.8. (ei viikolla 29). Tarkista pidettävät tunnit kesäohjelma -sivustolta. Ota tunnille mukaan oma jumppa-alusta!

Ma klo 18–18.45 Kahvakuula
Reipasta ja monipuolista jumppaa työikäisille kahvakuulia käyttäen. Lopussa lyhyet venyttelyt. Ota mukaan oma kahvakuula, tarvittaessa voit lainata 4-12kg kahvakuulia.

Ti klo 14–14.45 Kevyt kehonpainotreeni
Monipuolista jumppaa ikääntyneille ilman välineitä.

Ke klo 18–18.45 Kehonpainotreeni
Reipasta ja monipuolista jumppaa työikäisille ilman välineitä.

Pe klo 14–14.45 Kehonhuolto
Rauhallinen tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja kehonhallintaa.

Lasten ja perheiden tunnit käynnistyvät maanantaina 20.6. uimahallin sulkeuduttua ja jatkuvat 10.8. asti (ei viikolla 29). Kesän liikuntakalenterin löydät sivun liitteestä ja kesäohjelma-sivustolta!

Tervetuloa jumppaamaan!