Maksuttomat esittelypaikat Ikävinkki -messuille nyt varattavissa

Valtakunnallista Vanhustenviikkoa vietetään 7.-14.10.2018 teemalla Iloa toimeliaisuudesta. Suositut Ikävinkki-messut järjestetään tiistaina 9.10.2018 klo 11-14 Nokian Kerholassa osana viikon ohjelmaa. Messut tarjoavat ikääntyneiden kanssa toimiville yrityksille ja yhteisöille mainion tilaisuuden tavoittaa nokialaisia senioreita ja esitellä palveluitaan yhteisessä tilaisuudessa.

Ikääntyneiden kanssa toimivat järjestöt, vertaisryhmät, palveluyritykset sekä muut yhteisöt ovat tervetulleita mukaan Ikävinkki -tapahtumaan esittelemään toimintaansa ja kertomaan palveluistaan. Mukaan toivotaan mm. vaihtoehtoja mielekkääseen vapaa-ajan viettoon, ystävätoiminnan, vertaistuen, terveys-, hoiva,- ja kotipalveluiden sekä ikääntyneille suunnattujen turvallisuusratkaisujen esittelyä. Myös myynti on tapahtumassa sallittua. Mukaan ovat ilmoittautuneet jo mm. eri eläkeläisjärjestöt, Pirkan opisto ja SPR, Nokian kaupungin ikäihmisten palvelut sekä vapaa-aikapalvelut.

Tarjoamme näytteilleasettajien käyttöön maksutta pöytäpaikan (pöytä n. 80 x 120 cm) Kerholan juhlasalissa. Esittelypisteelle voi tuoda mukana lattialla seisovaa esittelymateriaalia, kuten esitetelineen tai roll-upin. Osaan esittelypaikoista on mahdollista saada myös sähkö. Toivomme, että pisteillä olisi mahdollisuuksien mukaan toiminnallista ohjelmaa ja yleisön aktivointia, esimerkiksi mittauksia, testausta, messutarjouksia tai arvontaa.

Tapahtumaan odotetaan aiempien vuosien tapaan noin 500 kävijää. Ikävinkki-tapahtumaa markkinoidaan mm. Nokian kaupungin verkkosivuilla ja some-kanavissa sekä ilmoituksin Nokian Uutisissa. Paikkavaraukset tulee tehdä 16.9. mennessä.

Varaa esittelypaikka Ikävinkki-messuille