Luistelukenttien kunnostus päättyy tältä kaudelta – hiihtoladut edelleen hyvässä kunnossa

Nokian kaupunki lopettaa luistelukenttien ja kaukaloiden kunnostukset kuluvan viikon jälkeen. Sään odotetaan lämpenevän lähipäivinä merkittävästi, joka pakottaa sulkemaan kaupungin ulkojääkentät.

Kaksi luistelijaa Keskusurheilukentän luistelukentällä.

Harjuniityn, Menkalan sekä Keskusurheilukentän kaukaloiden kunnostusta jatketaan perjantaihin 11.3.2022 saakka. Muiden luistelukenttien kunnossapito on jo päättynyt.

Hiihtolatujen kunnostusta jatketaan toistaiseksi, sillä luonnon lumitilanne on hyvä. Latuja kunnostetaan perjantaihin 11.3. asti ja sen jälkeen seuraavan kerran maanantaina 14.3. Latutilannetta voi seurata Nokian kaupungin ylläpitämästä karttasovelluksesta. Karttasovellus kertoo ajankohtaiset tiedot siitä koska latu on viimeksi kunnostettu.

Lisätiedot:
Janne Koskinen, liikuntapaikkamestari, p. 040 779 9062