Löytöeläinpalvelut Kissankulma ry:n hoidettavaksi 1.2.2018 alkaen

Löytöeläinpalvelu siirtyy 1.2.2018 alkaen Kissankulma ry:n hoidettavaksi Nokian kaupungin alueella.

Hoitolan yhteystiedot:
Kissankulma ry / Pia Viirola
Kaipiontie 241, 39290 Vesajärvi
www.kissankulma.com

Nokian kaupungin alueelta talteen otetun löytöeläimen eli irrallaan tavatun ja talteen otetun koiran, kissan tai muun pienikokoisen seura- tai harrastuseläimen voi toimittaa Kissankulma ry:n hoitolaan Hämeenkyröön tilapäiseen hoitoon. Hoitolaan tulee aina soittaa ennen kuin toimittaa löytöeläminen tai tulee sitä hakemaan. Hoitolaan voi soittaa myös siinä tapauksessa, että ei saa löytöeläintä kiinni tai ei voi viedä sitä hoitolaan itse. Eläimen löytymisestä voi ilmoittaa myös poliisille. Hoitola ottaa myös vastaan katoamisilmoituksia löytöeläimistä.

Hoitola säilyttää talteen otettua eläintä kaupungin kustannuksella vähintään 15 päivää. Mikäli löytöeläimen omistajaa ei tavoiteta, hoitola voi edellä mainitun säilytysajan jälkeen joko pitää, sijoittaa / luovuttaa uudelleen, myydä tai lopettaa löytöeläimen.

Lisätietoja:
hallintojohtaja Hanna Vuojela, p. 044 486 0905