Kerro meille, mikä on sinun lempipaikkasi Nokialla?

Nokian kaupunki aloittaa kesäkuussa somejulkaisujen sarjan, jonka teemana ovat nokialaisten lempipaikat. Keräämme nokialaisten asukkaiden tarinoita ja kuvia heidän lempipaikoistaan lyhyen kyselyn avulla 2.5.–30.9. välisenä aikana.

Lempipaikka voi olla julkinen tila tai paikka, luontokohde tai vaikkapa oman kodin piha – kunhan se on vastaajan lempipaikka, ja sijaitsee Nokialla. Yrityskohteet, kuten kahvilat tai ravintolat on rajattu julkaisusarjan ulkopuolelle.

Kaupunki kerää kuvia ja tarinoita

Osallistuminen on kaikille avointa ja se tapahtuu lyhyen kyselyn kautta. Kyselyyn liitetään valokuva tai valokuvia sekä lyhyt perustelu, miksi kyseinen paikka on vastaajan lempipaikka. Jutut ja kuvat julkaistaan Nokian kaupungin Instagramissa ja Facebookissa kesäkuusta alkaen niin pitkälle, kuin saatuja julkaisuja riittää. Linkki kyselyyn löytyy myös Nokian kaupungin kotisivuilta Ajankohtaiset-osiosta sekä somekanavista.

Lempipaikkani Nokialla -juttusarjan tarkoituksena on tehdä Nokiaa tunnetuksi niin paikallisille kuin muillekin kaupungin some-kanavia seuraaville. Lisäksi kaupunki haluaa kannustaa kuntalaisia jakamaan tietoa omasta kotikaupungistaan ja erilaisista mielenkiintoisista, ja ehkä harvemmin esille nousevista kohteista.