Latujen ja luistelukenttien kunnostus käynnissä

Nokian kaupungin luistelukenttien kunnostuksia jatketaan kuluvalla viikolla aurauksilla. Tällä hetkellä luistelukuntoisia kaukaloita ja luistelukenttiä ovat Keskusurheilukentän, Harjuniityn, Alhoniityn, Menkalan, Tervasuon, Taivalkunnan, Siuron,Tottijärven ja Vahalahden kentät.

Tiistaina 12.1. sekä keskiviikkona 13.1. odotetaan suuria lumisateita Pirkanmaalle. Tiistaina 12.1. priorisoidaan Keskusurheilukentän, Harjuniityn ja Menkalan luistelukenttien auraukset. Muiden kenttien aurauksia jatketaan mahdollisuuksien mukaan heti keskiviikkona 13.1. Uusien luistelukenttien jäädyttämistä jatketaan viimeistään torstaina 14.1. säätilanteen mukaan.

Latupohjien kunnostamista on jatkettu Pohjois-Nokialla. Tiistaina 12.1. jatketaan alikulkutunnelien lumetusta.

Latujen ja luistelukenttien karttasovellus

Nokian kaupungin ylläpitämät hiihtoladut ja luistelukentät löytyvät karttasovelluksesta. Karttasovellus kertoo ajankohtaiset kunto- ja huoltotiedot siitä koska latu tai luistelukenttä on viimeksi kunnostettu tai huollettu.

Lisätiedot:
Mika Lehtinen, liikuntapaikkapäällikkö, p. 044 486 0923