Lapsiperheiden kohtaamispaikka siirtyy Tyttölään

Perhekeskusverkoston kohtaamispaikka avautuu jälleen kesätauon jälkeen, tällä kertaa uusissa tiloissa Tyttölän päiväkodilla (Kyyninkatu 35, käynti Nokianvirran koulun puoleisesta takaovesta, pysäköintipaikkoja koulun pihassa). Kohtaamispaikka on avoinna 30.8. lähtien joka tiistai klo 17-19. Toiminta on suunnattu alle kouluikäisten ja alakouluikäisten lasten perheille.

Kohtaamispaikassa on sekä ohjattua ohjelmaa että mahdollisuus vapaaseen yhdessäoloon, leikkimiseen, pelailuun ja vertaistukeen. Myös pieni, maksuton iltapala on tarjolla illan aikana. Syksyn ohjelmassa on muun muassa perinneleikkejä ulkona, temppuilua jumppasalissa, askartelua ja vauvakuvista, tunnetaitojen opettelua ja satutunteja.

Avajaisriehassa 30.8. kävijät pääsevät tutustumaan Pirkan opiston ja Harrasta Nokialla -ryhmien syksyn tarjontaan. Lisäksi illan aikana järjestetään kaikille avoimet muskarituokiot klo 17.15 ja klo 18.15. Lapsille on jaossa myös ilmapalloja.

Kohtaamispaikkatoimintaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja paikan päälle voi tulla joustavasti, oman perheen aikataulujen mukaan. Lapset ovat kohtaamispaikassa vanhempiensa vastuulla. Myös lasta odottavat vanhemmat läheisineen ovat tervetulleita.

Kohtaamispaikkatoiminta on Nokian perhekeskusverkoston koordinoimaa toimintaa ja sitä toteuttavat yhteistyössä Nokian kaupunki, Mannerheimin Lastensuojeluliiton Nokian yhdistys ry, Nokian Mammat ry, Nokian seurakunta ja Tampereen seudun ammattiopisto (Tredu).

Lisätietoja: Maria Antikainen, etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi, puh. 040 6375 224