Kutsumme lapset ja nuoret sekä Nokian keskustan kehittämisestä kiinnostuneet yrittäjät, yritykset ja kiinteistönomistajat mukaan työpajoihin

Nokian kaupunki on käynnistänyt keskustan elinvoimaisuutta parantavan ja kehittämiseen tähtäävän ohjelman laatimisen, jonka tarkoituksena on luoda Nokian keskustasta elinvoimainen kauppapaikka sekä viihtyisä alue kaikille kaupunkilaisille.

Havainnekuva Nokian keskustasta. Taustalla näkyy korkeita kerrostaloja ja etualalla kävelijöitä ja pyöräilijöitä.

Järjestämme Nokian kaupungin valtuustosalissa (Harjukatu 23) työpajat seuraavasti:

Lapset ja nuoret: torstaina 19.4. klo 16.30-18.00
Yrittäjät, yritykset ja keskusta-alueen kiinteistönomistajat: torstaina 19.4. klo 18.30-20.00

Ilmoittaudu mukaan tästä.

Keskustan kehittämisohjelman tavoitteena on muodostaa visio Nokian keskustasta sekä määritellä keskeiset linjaukset ja toimenpiteet keskusta-alueen kehittämiselle vuoteen 2027 saakka.

Toteutamme toukokuussa visiotyöpajan kaupungin päättäjille sekä yleisötilaisuuden kaikille kaupunkilaisille. Kehittämisohjelman visuaalinen kartta- ja kuva-aineisto tulevat nähtäväksi ja kommentoitavaksi verkkosivuille tulevana kesänä. Tavoitteena on saada keskustan kehittämisohjelma kaupunginvaltuuston hyväksyttäväksi alkusyksyllä 2018.

Lisätietoja:
elinkeinopäällikkö Tiina Laakkonen, puh. 044 4860 918