Kulttuuripääkaupunki 2026 -etkot Nokialla tiistaina 28. toukokuuta klo 18

Nokian kaupunki on mukana Tampereen ja Pirkanmaan kuntien yhteisessä kulttuuripääkaupunki 2026 -haussa, jota suunnitellaan ja toteutetaan yhdessä asukkaiden kanssa. Nokialaisia kutsutaan mukaan ideoimaan pääkaupunkivuoden ohjelmaa kulttuuripääkaupunki 2026 -etkoille tiistaina 28.5. klo 18 alkaen Tehdas108:aan.

Tilaisuudessa on mahdollista saada tietoa hankkeesta, keskustella sekä nostaa esiin ideoita yhteisten, kulttuuripääkaupunkivuoden teemojen muodostamista varten. Teemojen pohjalta muodostetaan syksyllä 2019 erillisissä työpajoissa hankkeen varsinainen ohjelma.

Etkoilla on mukana kulttuuripääkaupunki 2026 -hankkeen työntekijöitä sekä Nokian kaupungin edustajia. Lisäksi osallistujat saavat nauttia Nokian Näyttelijäyhdistys ry:n Trio Federicon esityksestä ja tutustua Tero Pyykön näyttelyyn Galleria108:ssa.

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille ja sinne on vapaa pääsy. Kahvitarjoilu on klo 17.30 alkaen Tehdas108:n Café Saaressa.

Tampereen ja Pirkanmaan kuntien yhteinen kulttuuripääkaupunkihaku etenee vauhdikkaasti. Hakemus jätetään toukokuussa 2020. Tällä hetkellä luonnosteltavien teemojen ideointiin kutsutaan mukaan kaikkien kumppanikuntien asukkaita eri puolilla Pirkanmaata järjestettävissä tilaisuuksissa.

Lisätiedot:

Marko Ojala,
vapaa-aikajohtaja
Nokian kaupunki

Tapahtumainfo:

Nokian kulttuuripääkaupunki 2026 -etkot
ti 28.5. klo 18, kahvitarjoilu klo 17.30
Tehdas108,
Souranderintie 2, Nokia

Tampereen ja Pirkanmaan kulttuuripääkaupunkihaku 2026: kuntien maa-alojen muodot eri väreinä