Kulttuuri- ja taidetoimijoiden verkostoitumistilaisuus Nokialla 20.4.

Kulttuurin alueellinen kehittämistehtävä, Kulttuuri- ja taide virtaa -projekti, järjestää keväällä 2022 yhdessä projektin osatoteuttajina olevien kuntien kanssa taiteilijoille ja kulttuuri- ja taidealan toimijoille suunnattuja verkostoitumistilaisuuksia.

Kulttuuri- ja taide virtaa -projektin osatoteuttajina olevat kunnat ovat: Hämeenkyrö, Ikaalinen, Kangasala, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Pälkäne, Sastamala, Valkeakoski, Vesilahti ja Ylöjärvi. Mukana verkostoitumistilaisuuksissa on myös TAMKin Tuottajapankki-projekti ja kulttuuripääkaupunkihaun jatkoprojekti Operaatio Pirkanmaa.

Tilaisuuksissa kuullaan järjestävän kunnan ajankohtaiset kulttuurikuulumiset sekä esittelyt Kulttuuri ja taide virtaa-, Tuottajapankki– ja Operaatio Pirkanmaa -projekteista. Tämän jälkeen tutustutaan ja keskustellaan pienryhmissä kulttuuri- ja taidetoimijoiden yhteistyön tarpeista ja ideoidaan uusia yhteistyön paikkoja.

Tilaisuuksiin osallistuminen on maksutonta ja niihin on ennakkoilmoittautuminen. Tarkemmat tiedot tilaisuuksista ja ilmoittautumisohjeet löytyvät järjestävän kunnan kotisivulta.

Tervetuloa verkostoitumaan!

Ke 6.4. klo 18 Ikaalinen, Oma Tupa
Ke 20.4. klo 18 Nokia, Kirjasto- ja kulttuuritalo Virta. Ilmoittaudu mukaan Nokian verkostoitumistilaisuuteen
To 28.4. klo 18 Sastamala, Suomalaisen kirjan museo Pukstaavi
ke 4.5. klo 18 Lempäälä, Lempäälä-talo
To 5.5. klo 17 Pirkkala, Keskuslukio Silmun aula
Ke 11.5. klo 18 Ylöjärvi, Vanha Räikkä
To 19.5. klo 18 Kangasala, Kangasalan lepokoti
To 16.6. klo 11-18 Mänttä-Vilppula, Göstan museo

Kulttuuri ja taide virtaa -projektista vetovastuussa on Tampereen kaupunki ja rahoittajana toimii opetus- ja kulttuuriministeriö. TAMKin Tuottajapankki-projektin rahoittajana toimii Pirkanmaan liitto. Operaatio Pirkanmaa on kulttuuripääkaupunkihaun jatkohanke, jota rahoittaa 20 pirkanmaalaista kuntaa.