Kirjaston satutunnit alkavat

Kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa sekä Linnavuoren kirjastossa järjestetään runsaasti satutunteja syksyn 2022 aikana.

Virrassa on tarjolla monenlaisia satutunteja: erikseen vauvalorutteluja 0-2 -vuotiaille keskiviikko-aamuisin ja tätä isommille lapsille suunnattuja kaikille avoimia satutunteja torstai-aamuisin sekä uutuutena myös maanantai-iltaisin. Satutunnit pidetään 2. kerroksessa lasten- ja nuortenosaston yhteydessä sijaitsevassa monitoimitilassa. Katso kaikki pääkirjaston satutuntien kuvaukset ja päiväykset kaupungin sivuilta kohdasta Vapaa-aika > Kirjasto > Lapset > satutunnit.

Linnavuoren lähikirjastossa (Linnavuorentie 12) kaikille avoimia satutunteja järjestetään syksyllä 2022 perjantaisin klo 9.30 alkaen seuraavasti:

9.9., 23.9., 7.10., 28.10., 11.11. ja 25.11.