Kirjasto- ja kulttuuritalo Virran pääsisäänkäynti suljettu tällä viikolla ke-pe

Virran palvelut ovat avoinna ja sisäänkäynti taloon tapahtuu Välikatu 11:n asiakassisäänkäynnin kautta. Kahvila Aidan herkut on myös avoinna normaalisti.

Kirjastio_ja kulttuuritalo Virrassa on pääkirjasto, nuorisotilat sekä kulttuuritiloja.

Kirjasto- ja kulttuuritalo Virran pääsisäänkäynti (Härkitie 6) on suljettuna 1-3 päivää keskiviikosta 22.2.2023 klo 7.00 alkaen.

Pääsisäänkäynti suljetaan turvallisuussyistä taideteoksen asennustyön ajaksi. Asennus kestää 1-3 päivää: teoksen asennus on riippuvainen sääolosuhteista. Pääsisäänkäynnin alue on suljettu nauhoin ja kulkua ohjataan kyltein.

Mikäli asennus jatkuu useana päivänä, pääsisäänkäynnin yhteydessä olevalle kirjaston palautusluukulle ei välttämättä ole kulkua myöskään aukioloaikojen ulkopuolella. Tältä ajalta ei kerry kirjaston lainoihin myöhästymismaksuja.

Nokialaisen kuvataiteilijan ja arkkitehdin Kaisa Soinin veistos Asioilla on ainakin kaksi puolta asennetaan pysyvästi Virran pääsisäänkäynnin tasanteen korkeaan pilariin.

Veistoksen kaikille avoin julkistustilaisuus on lauantaina 11.3.2023 klo 13 ja tästä tiedotetaan lähempänä tarkemmin.

Lisätiedot

Hanna Westman, museo- ja kokoelma-amanuenssi, 044 486 0979, hanna.westman@nokiankaupunki.fi

Jarna Hara, kirjastopalvelupäällikkö, 050 395 6251, jarna.hara@nokiankaupunki.fi