Kesän ohjelmalehti jaetaan koteihin keskiviikkona 17.5.

Nokian kaupungin hyvinvoinnin ja vapaa-ajan kesän ohjelmalehti jaetaan nokialaisiin koteihin tänään Nokian Uutisten välissä. Kirjasto-, kulttuuri-, liikunta- ja nuorisopalvelut tarjoavat monipuolista tekemistä kaiken ikäisille koko kesän ajan. Toiminta on maksutonta eikä ennakkoilmoittautumista tarvita ellei toisin ole mainittu. Ohjelmaan voit tutustua myös verkkosivuillamme.

Leppäkerttu auringonkukalla

LIIKKEELLE -ohjelmalehti jaetaan Nokialla koteihin Nokian Uutisten välissä. Lisäksi ohjelmalehteä saa Kerholasta, uimahallista ja kirjasto- ja kulttuuritalo Virrasta toukokuun loppupuolella sekä Hinttalasta 6.6. alkaen, jolloin alue aukeaa.

Kesän ohjelmaan voit tutustua myös verkkosivulla, jonne päivitetään mahdolliset muutokset.

”Vuoden 2023 alkupuolisko on antanut vihdoin hienon mahdollisuuden palata normaaliin arjen vapaa-ajan toimintaan. On ollut ilo huomata, miten nokialaiset ovat löytäneet takaisin vapaa-ajan moninaisten aktiviteettien pariin palveluissamme ja varanneet vapaa-ajan tiloja käyttöön järjestäessään toimintaa nokialaisille”, iloitsee hyvinvointi- ja vapaa-aikajohtaja Asta Engström. ”Liikkeelle lähteminen tarkoittaa omaehtoista yhteisöllisyyden, osallisuuden ja hyvinvoinnin edistämistä itsensä mutta myös toisten hyväksi. Tämä on tärkeää ennaltaehkäisevää ja hyvinvointia edistävää toimintaa, mitä haluamme olla mahdollistamassa kaikenikäisille nokialaisille yhdessä laajan sidosryhmäverkostomme kanssa”,  Asta Engsröm jatkaa.