Kesän esiintyjähaku Hinttalaan ja Pirkkalaistorille on käynnissä – ilmoittaudu 15.2. mennessä.

Nokian kaupungin kulttuuripalveluissa valmistellaan kesän ohjelmaa. Hinttalan kotiseututalon ja Pirkkalaistorin kesän esiintyjähaku on käynnissä 15.2.2019 saakka, jolloin myös Hinttalan kesänäyttelyiden hakuaika päättyy.

Ilmoittaudu esiintyjäksi kulttuuripalveluiden kesäkeikoille Hinttalaan ja torille
Nokian kaupungin kulttuuripalvelut tarjoaa nokialaisille esiintyville musiikki- ja tanssiryhmille kesäkeikkoja Hinttalan kotiseututalolla ja Pirkkalaistorilla pientä korvausta vastaan. Hinttalan kotiseututalolle haetaan esiintyjiä Hinttala soi -iltoihin, jotka järjestetään tulevana kesänä torstaisin ajalla 6.6.-8.8.2019. Pienimuotoisia musiikkituokioita järjestetään myös Hinttalan kesäkahvilan sunnuntaibrunssien yhteydessä, nämä tilaisuudet sopivat erityisesti soolo- ja duoesityksille. Pirkkalaistorilla kesäkeikat soitetaan keskiviikkoisin viikkotoripäivänä 22.5.-31.7. klo 11-12. Ohjelmaehdotuksia voi lähettää osoitteeseen kulttuuri@nokiankaupunki.fi ja niiden tulee olla perillä perjantaihin 15.2.2109 mennessä.

Hinttalan kesänäyttelyiden hakuaika meneillään
Hinttalan kotiseututalon pihapiirissä olevissa aitoissa järjestetään kesäaikaan vaihtuvia kuvataide- ja käsityönäyttelyitä. Kesän 2019 näyttelyaikoja haetaan sähköisellä lomakkeella. Myös näyttelyiden hakuaika päättyy perjantaina 15.2.2019.

Hinttalan ja Pirkkalaistorin ohjelma vahvistetaan maaliskuun aikana.

Lisätietoja Nokian kaupungin kulttuuripalveluista p. 040 133 4101 tai kulttuuri@nokiankaupunki.fi

Kuva: Puhallinyhtye Oktaavi Hinttalassa kesällä 2018.