Kesän 2021 Hyvä Asukas -lehti on ilmestynyt – lue verkossa tai painettuna versiona

Uusimmassa lehdessä kurkistetaan jo hieman pidemmälle tulevaan ja rakenteilla olevan hyvinvointikeskuksen tiloihin. Lisäksi lehdessä jaetaan menovinkkejä tulevalle kesälle ja kerrotaan kaupungin kuulumisia kevään ajalta.

Nokian kaupungin Hyvä Asukas - kaupungin lehti nokialaisille. Kesä 2021.

Nokian kaupungin tuore perusturvajohtaja Sanna Rautalammi toteaa asukaslehden pääkirjoituksessaan, että jo toista vuotta jatkuva koronatilanne on vaatinut yhteistyötä, sinnikkyyttä ja luovuutta – ja samaan aikaan rakennamme jo tulevaisuutta.

Tässä lehdessä kerromme Nokialle rakenteilla olevasta hyvinvointikeskuksesta, joka kokoaa ensivaiheessa kaupungin terveydenhuollon palveluja saman katon alle. Luomme katsauksen tulevan hyvinvointikeskuksen tiloihin ja palveluihin ja pohdimme, millainen on tulevaisuuden hyvinvointikeskus.

Tulevaisuus tuo mukanaan digitaalisen asioinnin mahdollisuudet, joita myös Nokialla edistämme. Lehdestä löydät muutaman kiinnostavan poiminnan kirjaston runsaasta digitaalisesta tarjonnasta ja e-lehtien valikoimasta. Kannustamme rohkeasti kokeilemaan kirjaston digitaalisia palveluja!

Kesä tapahtumineen on jo täällä. Lehdestä löydätkin kätevästi koottuna menovinkit tulevalle kesälle. Yhtenä tärppinä kesälle kerromme myös Hakavuoren luontopolun uusista opasteista, jotka innostavat liikkumaan.

Ajankohtaista-osiossa kerromme UNICEFin Nokialle myöntämästä Lapsiystävällinen kunta -tunnustuksesta, käynnissä olevista työllisyyden kuntakokeiluista sekä ikäihmisten lähitorista Setorista, jonka toimintaan ovat kaikki vapaaehtoiset erittäin tervetulleita.

Lehden on tuottanut viestintäasiantuntija Miina Salmenharju ja taittanut toimistosihteeri Miia Granath.

Mukavia lukuhetkiä kesän 2021 asukaslehden parissa!

Lue lehteä verkossa tai hae oma kappaleesi jakelupisteeltä:

Hyvä Asukas -verkkolehti

Painetun lehden jakelupaikat:

• Prisma
  • K-Supermarket Löytis
  • Citymarket
  • Vihnusasema
  • kirjasto- ja kulttuuritalo Virta
  • Linnavuoren kirjasto
  • Kerhola
  • virastotalo
  • kaupungintalo
  • uimahalli.

Haluaisitko antaa palautetta tästä tai aiemmista asukaslehdistämme? Voit lähettää palautteesi osoitteeseen viestinta@nokiankaupunki.fi tai ottamalla yhteyttä tiedottajaan.

Lisätiedot:

Leena Syrjä