Kesäinen Hyvä Asukas -lehti on ilmestynyt

Kaupungin julkaisemaa asukaslehteä voi lukea verkossa tai ottaa sen painettuna mukaansa eri puolilla Nokiaa sijaitsevista jakelupisteistä. Kesäisessä lehdessä esitellään Nokian lähimatkailukohteita, esimerkiksi viitoitettuja retkeilyreittejä ja kesätapahtumia.

Hyvä Asukas -lehden kesäkuun kansikuva: kaksi tyttöä istuu laiturilla.

Asukaslehti tutustuttaa myös vapaaehtoiseen ikäihmisten ystävätoimintaan. Vapaaehtoistyö tukee sekä saajan että antajan hyvinvointia. Toimintaan voi tulla mukaan itselle sopivassa tahdissa ja omien voimavarojen ja kiinnostuksen kohteiden pohjalta.

Lehden takakannessa on talteen otettavaksi muistio kaupungin toimipisteiden kesän aukioloajoista.

Lue verkkolehteä: Hyvä Asukas 2/2019

Painetun lehden jakelupaikat:

Prisma
K-Supermarket Löytis
Citymarket
Fimlab Nokia
pääkirjasto
uimahalli (avoinna 12.8. alkaen)
terveyskeskus, Vihnuskadun toimipiste
Linnavuoren kirjasto
Kerhola
Noste-kioski
Setori
virastotalo
kaupungintalo

Lehdestä voi antaa palautetta sähköpostitse viestinta(at)nokiankaupunki.fi tai ottamalla yhteyttä tiedottajaan. Seuraava Hyvä Asukas -lehti ilmestyy marraskuussa.

Lisätiedot:

Leena Karppi