Kerholan keittiö & catering tarjoaa laadukkaat ruokapalvelut tinkimättömällä ammattitaidolla

Nokian kaupunki haki Kerholaan kahvila- ja catering-yrittäjää avoimella haulla edellisen, määräaikaisen sopimuksen päätyttyä. Kerholassa aloitti 2.8. toimintansa Kerholan keittiö & Catering Oy. Jatkossa Kerholan keittiötä isännöi aiemmin tiloissa toimineesta Kahdesta Kölvistä tuttu keittiömestari, kokki ja yrittäjä Juha Björkqvist.

Mies mustassa kokin asussa ikkunan edessä. Vieressä punavalkoisia kukkia.

Toistaiseksi Kerholassa toimii tilausravintola, joka tarjoaa laadukkaita catering -palveluita talossa järjestettävien tilaisuuksien lisäksi koko Pirkanmaan alueelle.

Kerhola tarjoaa tunnelmalliset ja monipuoliset puitteet erilaisiin tilaisuuksiin kokouksista konsertteihin ja yritystilaisuuksiin. ”Tarjoamme laadukkaat ravintolapalvelut tilauksesta kaikkiin tarpeisiin ja toivotamme sekä uudet että vanhat asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi nauttimaan Kerholan keittiön palveluista”, kertoo Juha Björkqvist.

Koronatilanteen salliessa Kerholassa avataan loppuvuoden aikana myös päivittäiset kahvila-aukiolot ja lounastarjoilu uudistetulla, raikkaalla konseptilla.

”Haluamme tarjota korkealaatuisista raaka-aineista ammattitaidolla valmistettua ruokaa, niin paikan päällä Kerholassa, mukaan noudettuna kuin catering-tilaisuuksissakin. Käytämme tuoreita, kotimaisia raaka-aineita ja teemme työtä tinkimättömällä ammattitaidolla”, kertoo Björkqvist upeassa, kulttuurihistoriallisessa miljöössä toimivan ravintolan tärkeimmistä toimintaperiaatteista.

Lisätietoa ja tilaukset Kerholan Keittiö & catering Oy, p. 045 357 5598, info(at)kerholankeittio.fi.

Kerhola
Kumitehtaan toimitusjohtaja Eduard Polón rakennutti omilla varoillaan Kerhola -nimisen valistustalon kumiyhtiön työväestön kulttuuriharrastusten edistämiseksi. Nykyään Nokian kaupungin omistamissa tiloissa toimii Pirkan opisto. Kerholassa voi järjestää perhejuhlia, tapahtumia tai yritystilaisuuksia. Noin 500 hengen juhlasalin lisäksi eri kokoiset huoneet sopivat kokous-, koulutus- ja harjoitustiloiksi. Keväällä 1930 käyttöön vihitty rakennus on valittu vuonna 2003 Nokian kauneimmaksi rakennukseksi.

LISÄTIEDOT
Asta Engström, vapaa-aikajohtaja, Nokian kaupunki