Kaveripäivänä 17.2. viihtymään Virtaan

Tule viihtymään kirjasto- ja kulttuuritalo Virtaan lauantaina 17.2. Silloin koko talon valtaa lapsille, perheille ja aikuisille suunnattu kaveripäivä, jossa on runsaasti ohjelmaa monen ikäisille.

Tapahtuma on käynnissä klo 9-13 ja ohjelmaa löytyy kaikista 3. kerroksesta.

Lapsille ja lapsenmielisille ohjelmassa on m.. kaveritaitorastit, ystävänauhapaja, valokuvausseinä, Satu ja Aatos -satutunnit sekä Kumma Kustannuksen kirjojen ja tunnetaitomateriaalien esittelyä.

Aikuisille ohjelmassa on mm. SPR:n Nokian osaston toiminnan esittelyä, tietovisa sekä luova matalan kynnyksen pop up -työpaja.

Aidan herkuissa on myynnissä muiden herkkujen lisäksi ystäväleivoksia.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Nokian kaupunki, Aidan herkut, Kumma Kustannus, Karisto, SPR Nokian osasto, Nokian seurakunta, Nokian Mammat ry, MLL Nokian osasto,  Tampereen seudun autisisyhdistys TSAU.