Kaupunginvaltuuston vuoden ensimmäinen kokous pidetään 14.2. – voit seurata kokousta suorana lähetyksenä verkossa

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu sähköisesti maanantaina 14. helmikuuta klo 18 alkaen. Yleisö voi seurata kokousta kaupungin YouTube-kanavalta suorana lähetyksenä tai jälkikäteen tallenteena.

Kokouksessa päätetään vuoden 2021 talousarvion muutoksista. Esityksessä on useita muutoksia, joiden kokonaisvaikutus on tilikauden tulosta parantava. Tammikuun lopussa laadittu kaupungin tilinpäätösennuste on noin 9,3 miljoonaa ylijäämäinen. Lopullinen tulos varmentuu kirjanpidon valmistumisen jälkeen.

Kaupunginvaltuusto päättää myös kahdesta asemakaavan muutoksesta sekä hallintosäännön muutoksista. Yhtenä muutoksena hallintosääntöön esitetään nuorisovaltuuston edustajalle suoraa aloiteoikeutta kaupunginvaltuuston kokouksissa.

Koko esityslista on luettavissa verkossa: Kaupunginvaltuuston kokouksen 14.2.2022 esityslista

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin Youtube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Kokouksen päätösten seuraaminen onnistuu myös Twitterissä. Tiedotus twiittaa kokouksista tunnisteella #NokiaValtuusto.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 15.2. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 18.2.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,