Kaupunginvaltuuston kokous pidetään 4.4. klo 18.00 – voit seurata kokousta netissä suorana lähetyksenä

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 4. huhtikuuta klo 18 alkaen. Yleisö voi seurata kokousta suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalta tai paikan päällä valtuustosalissa.

Nokian keltaisen kaupungintalon sisääntuloportaat ja pääovet.

Valtuuston kokouksessa päätetään talousarvion muutoksesta, jotta Nokian lukion aloituspaikkoja voitaisiin lisätä ensi syksystä alkaen. Nokian lukioon on ollut yhteishaussa ennakoitua enemmän hakijoita ja aloituspaikkojen määrää halutaan lisätä, jotta keskiarvoraja ei nousisi kohtuuttoman korkeaksi.

Lisäksi kaupunginvaltuusto päättää muun muassa asemakaavan muutoksesta Kaivolankadulla sekä käsittelee valtuustoaloitetta Tottijärventien ja Vesilahdentien koulumatkaturvallisuuden parantamisesta.

Koko esityslista on luettavissa verkossa: Kaupunginvaltuuston kokouksen 4.4.2022 esityslista

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Yleisö voi seurata kokousta myös paikan päällä valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23. Tällöin noudatetaan mahdollisuuksien mukaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa sekä suositellaan kasvomaskin käyttöä.

Kokouksen päätösten seuraaminen onnistuu myös Twitterissä. Tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #NokiaValtuusto.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 5.4. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 8.4.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,