Kaupunginvaltuuston kokous pidetään 20.3. klo 18.00 Kerholassa – voit seurata kokousta paikan päällä tai netissä suorana lähetyksenä

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 20. maaliskuuta klo 18 alkaen. Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä Kerholassa tai kaupungin YouTube-kanavalta suorana lähetyksenä.

Kaupunginvaltuusto käsittelee osavuosikatsausta 1-12/2022 sekä vastausta kolmeen valtuustoaloitteeseen. Valtuustoaloitteet koskevat varhaiskasvatusmaksun kohtuullistamista perheen tulotietojen toimittamisen myöhästymisestä huolimatta, yrittäjien verkostoitumistilaa sekä Nokialla järjestettävien tapahtumien kaupallisen hyödyntämisen kehittämistä.

Kokouksessa päätetään kahdesta asemakaavan muutoksesta. Toinen kaavamuutos koskee nykyisen uimahallin aluetta ja toinen urheilu- ja virkistyspalvelualuetta Vihnuskadun länsipuolella sekä katualuetta Vihnuskadulla ja Hinttalankadulla. Lisäksi kaupunginvaltuustolle annetaan tiedoksi Hämeenlinnan hallinto-oikeuden 1.3.2023 päätös. Hallinto-oikeus hylkäsi valituksen valtuuston päätöksestä, joka koskee asemakaavan muutosta Nokian vanhan lukion alueella.

Koko esityslista on luettavissa verkossa: Kaupunginvaltuuston 20.3. kokouksen esityslista

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä Kerholassa, osoitteessa Souranderintie 13.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 21.3. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 24.3.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,