Kaupunginvaltuuston kokous pidetään 17.4. klo 18.00 – voit seurata kokousta netissä suorana lähetyksenä

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 17. huhtikuuta klo 18 alkaen. Kokous pidetään sähköisenä kokouksena. Yleisö voi seurata kokousta kaupungin YouTube-kanavalta suorana lähetyksenä.

Nokian kaupunginvaltuusto kaupungintalon valtuustosalissa.

Kaupunginvaltuusto päättää kokouksessa Siuro-Linnavuoren alueen päiväkodin lisämäärärahaesityksestä. Hankkeen nettokustannusarvio on kilpailutuksen johdosta muuttunut olennaisesti, joten asia tuodaan kokonaisuutena valtuuston käsiteltäväksi ennen hankintasopimusten allekirjoitusta.

Esityslista on luettavissa verkossa: Kaupunginvaltuuston 11.4.2023 esityslista

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 18.4. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 21.4.

hallintojohtaja Hanna Vuojela,
044 486 0905, etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi