Kaupunginvaltuuston kokous pidetään 15.5. klo 18.00 kaupungintalolla – voit seurata kokousta paikan päällä tai netissä suorana lähetyksenä

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 15. toukokuuta klo 18 alkaen. Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä valtuustosalissa tai kaupungin YouTube-kanavalta suorana lähetyksenä.

Kaupunginvaltuusto päättää asemakaavan muutoksesta 14. kaupunginosassa eli Nokian satamassa ja kylpyläalueella, osayleiskaavasta ja sen muutoksesta Harjuniityn seisakkeella sekä kulttuuriohjelmasta Juurevasti urbaani Nokia 2030. Kokouksessa käsitellään kaksi valtuustoaloitetta, jotka koskevat yhdenvertaista kohtelua rantojen ja maankäytön osalta sekä liikenneturvallisuuden parantamista. Lisäksi valtuusto päättää kaupunginvaltuuston puheenjohtajan ja varapuheenjohtajien sekä kaupunginhallituksen valinnasta toimikaudelle 2023 – 2025.

Koko esityslista on luettavissa verkossa: Kaupunginvaltuuston 15.5. kokouksen esityslista.

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 16.5. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 19.5.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,