Kaupunginvaltuuston kokous pidetään 13.2. klo 18.00 – voit seurata kokousta paikan päällä tai netissä suorana lähetyksenä

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 13. helmikuuta klo 18 alkaen. Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä valtuustosalissa tai kaupungin YouTube-kanavalta suorana lähetyksenä.

Kaupunginvaltuusto päättää osavuosikatsauksesta 1-9/2022 sekä perusturvapalvelujen 2. muutostalousarvioesityksestä vuodelle 2022. Lisäksi kokouksessa päätetään nuorisovaltuuston edustajien nimeämisestä kaupunginvaltuustoon läsnäolo- ja puheoikeudella vuonna 2023 sekä asemakaavan muutoksesta 19. kaupunginosassa osoitteessa Sammalistontie 17.

Koko esityslista on luettavissa verkossa: Kaupunginvaltuuston 13.2.2023 kokouksen esityslista

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 14.2. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 17.2.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,