Kaupunginvaltuuston kokouksessa 15.11. aiheina uusi uimahalli ja lähijunaliikenteen lisävuorot – seuraa kokousta suorana lähetyksenä verkossa

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu kaupungintalon valtuustosalissa maanantaina 15.11. klo 18 alkaen. Ennen kokousta pidetään lyhyt valtuuston kyselytunti klo 17.45. Yleisö voi seurata kokousta ja kyselytuntia livelähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalla tai paikan päällä kaupungintalolla.

Valtuuston kokouksen mittavalla esityslistalla on esimerkiksi uuden uimahallin suunnittelun käynnistäminen. Lisäksi valtuusto päättää lähijunaliikenteen lisäostoista ja ensi vuoden veroprosenteista. Käsittelyssä on myös uuden jätevedenpuhdistamon mahdollistava asemakaavamuutos. Koko esityslista: Nokian kaupunginvaltuuston 15.11. kokouksen esityslista ja liitteet.

Kaupunginvaltuusto pääsee pitkän koronatauon jälkeen kokoontumaan valtuustosalissa. Edellinen lähikokous valtuustosalissa pidettiin helmikuussa 2020. Koronapandemian aikana on kokoonnuttu pääsääntöisesti sähköisesti Teams-yhteydellä.

Kokousta edeltää lyhyt kyselytunti, jossa kaupunginhallituksen puheenjohtaja vastaa valtuutetun esittämään kysymykseen nuorten mielenterveyspalvelujen vastaanoton saatavuudesta Nokialla.

Kokousta voi seurata kaupungin YouTube-kanavalla

Suora lähetys kyselytunnista ja kokouksesta sekä myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin Youtube-kanavalla. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Kokouksen päätösten seuraaminen onnistuu myös Twitterissä. Tiedotus twiittaa niistä tunnisteella #NokiaValtuusto. Yleisö voi seurata kokousta lisäksi valtuustosalin ylälehterillä osoitteessa Harjukatu 23. Tilaisuudessa noudatetaan hyvää käsihygieniaa sekä suositellaan vahvasti kasvomaskin käyttöä.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 16.11. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 19.11.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,