Kaupunginvaltuusto kokoontuu 9.5. klo 18 alkaen – kokousta voi seurata verkossa suorana lähetyksenä

Nokian kaupunginvaltuuston maanantain 9.5. kokouksessa päätetään esimerkiksi lisämäärärahasta, jolla Menkalan tekonurmikenttä voitaisiin muuttaa lämmitettäväksi tekonurmikentäksi. Muutoksella parannettaisiin jalkapallon ympärivuotisen harrastamisen mahdollisuuksia Nokialla. Lisämäärärahaksi on esitetty 660 000 euroa.

Nokian kaupungin kaupungintalo Harjukadulla. Kaupungintalo on keltainen vanha kivitalo, jonka edessä vihertää keväinen nurmikko ja nurmikolla on opastetaulu kaupungin toiminnoista, joita tarjotaan kaupungintalossa.

Muita kokouksessa käsiteltäviä asioita ovat konsernilainan myöntäminen Nokian Vedelle sekä asemakaavan muutos Kivimiehenkadulla. Koko esityslista on luettavissa verkossa: Nokian kaupunginvaltuuston 9.5. kokouksen esityslista.

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Yleisö voi seurata kokousta myös paikan päällä kaupungintalon valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23.

Kokouksen päätösten seuraaminen onnistuu myös Twitterissä. Tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #NokiaValtuusto.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 10.5. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 13.5.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,