Kaupunginvaltuusto kokoontuu 11. lokakuuta – voit seurata sähköistä kokousta ja edeltävää kyselytuntia verkossa

Nokian kaupunginvaltuuston seuraava kokous on maanantaina 11.10. klo 18 alkaen. Samana päivänä klo 17.45–18 pidetään lyhyt kaupunginvaltuuston kyselytunti. Yleisö voi seurata kokousta ja kyselytuntia suorana YouTube-lähetyksenä tai saapumalla Nokian kaupungintalolle.

Valtuusto käsittelee kokouksessa muutostalousarviota tälle vuodelle. Lisämäärärahaa esitetään esimerkiksi koronapandemian aiheuttamiin kustannuksiin. Koko asialista on luettavissa verkossa: Valtuuston kokouksen 11.10 esityslista.

Kokousta edeltää kyselytunti, jossa kaupunginhallituksen puheenjohtaja vastaa valtuutetun esittämään kysymykseen ilmastotoimien resursoinnista.

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin Youtube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa.

Kokouksen päätösten seuraaminen onnistuu myös Twitterissä. Tiedotus twiittaa niistä tunnisteella #NokiaValtuusto.

Yleisö voi seurata kokousta lisäksi kaupungintalon valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23. Tilaisuudessa noudatetaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa sekä suositellaan kasvomaskin käyttöä.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuilla tiistaina 12.10. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 15.10.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,