Kaupunginjohtaja Eero Väätäisen Facebook Live -lähetys kaupungin taloudesta 10.11. klo 17

Miltä näyttää Nokian kaupungin talous ensi vuonna, miten palvelut kehittyvät? Nokian kaupunginjohtaja Eero Väätäinen pitää kaikille avoimen Facebook Live -lähetyksen kaupungin taloudesta ja ensi vuoden talousarvioesityksestä keskiviikkona 10.11. klo 17–18. Keskustelussa on mukana Nokian kaupungin talousjohtaja Mikko Koskela.

Kaupunginjohtaja Eero Väätäinen ja talousjohtaja Mikko Koskela.
Kuvat: Mikko Ovaska

Kysymyksiä voi lähettää etukäteen sähköisellä lomakkeella: Kysy Nokian kaupungin ensi vuoden taloudesta

Ennakkokysymyksiä voi lähettää 8.11. klo 12 saakka.

Lähetyksen aikana voit myös esittää kysymyksiä ja kommentteja, mikäli olet kirjautuneena Facebookiin.

Voit seurata tilaisuutta myös ilman Facebook-tunnuksia osoitteessa www.facebook.com/Nokiankaupunki. Mikäli lähetys ei näy sivun yläreunassa, klikkaa vasemmassa sivupalkissa Videot-osiota. Tarvittaessa paina ”Käynnistä video” -painiketta.

Kaupunginvaltuusto päättää ensi vuoden talousarviosta kokouksessaan 13.12.2021.

Lisätiedot:
tiedottaja Leena Syrjä, 044 486 0932

Muokattu 3.11.2021: Korjattu päivämäärä ennakkokysymysten lähettämiselle. Viimeistä päivämäärää on jatkettu alkuperäisestä marraskuun 5. päivästä 8.11. klo 12 asti.