Kaupunginhallituksen päätöksiä 7.6.2021

Nokian kaupunginhallitus kokoontui 7.6. Uutiseen on koottu tietoja kaupunginhallituksen tekemistä päätöksistä. Tarkemmat tiedot käsitellyistä asioista löytyvät kokouksen esityslistalta. Kokouksen pöytäkirja julkaistaan verkossa 11.6.

Kaupunginjohtajan sijainen ajalla 5. – 11.7.2021

Kaupunginhallitus päätti, että kaupunginjohtajan sijaisena ajalla 5. – 11.7.2021 toimii perusturvajohtaja Sanna Rautalammi.

Vaalilautakuntien ja vaalitoimikuntien asettaminen sekä laitosäänestyspaikat kuntavaaleissa 2021

Kaupunginhallitus päätti

1. täydentää kuntavaalien 2021 vaalilautakuntia ja vaalitoimikuntia seuraavasti:

• äänestysalue 006 Koskenmäki vaalilautakunnan jäsenelle Aulis Hietaniemelle myönnetään ero ja hänen tilalleen valitaan Pekka Hurme
  • äänestysalue 008 Siuro vaalilautakunnan 1. varajäsenelle Mikko Väreelle myönnetään ero ja hänen tilalleen valitaan Esa Martikkala
  • äänestysalue 010 vaalilautakunnan 3. varajäsen Teemu Siukola ei voi olla vaalilautakunnan varajäsenenä, koska on ehdokkaana kuntavaaleissa ja hänen tilalleen valitaan Saana Tuhkanen.

1. todeta, että vaalilautakuntien ja vaalitoimikuntien täydennetty kokoonpano on liitteenä sekä

1. että pöytäkirja hyväksytään ja tarkastetaan tämän asian osalta kokouksessa.

Lausunto alueellisen jätehuoltolautakunnan talousarvioesityksestä vuodelle 2022

Kaupunginhallitus päätti esittää lausuntonaan alueelliselle jätehuoltoviranomaiselle, ettei sillä ole huomautettavaa talousarvioesityksestä vuodelle 2022.

Kunnan peruspalvelujen valtionosuus ja kuntien kotikuntakorvauksen perusosa 2021

Kaupunginhallitus päätti tyytyä saamaansa opetus- ja kulttuuritointa varten kunnille käyttökustannuksiin myönnettyyn valtionosuuteen.

Lisätietoa

Kaupunginhallituksen kokousten esityslistat ja pöytäkirjat ovat haettavissa täältä: Toimielinten esityslistat ja pöytäkirjat