Kaupunginhallituksen päätöksiä 5.12.2022

Nokian kaupunginhallitus kokoontui 5.12. Uutiseen on koottu tietoja kaupunginhallituksen tekemistä päätöksistä. Tarkemmat tiedot käsitellyistä asioista löytyvät kokouksen esityslistalta. Kokouksen pöytäkirja julkaistaan verkossa 9.12.

Paikallinen virka- ja työehtosopimus työaikapankista

Kaupunginhallitus päätti

1. hyväksyä liitteenä olevan paikallisen virka- ja työehtosopimuksen työaikapankista 1.1.2023 alkaen
2. oikeuttaa henkilöstöjohtajan antamaan sopimuksen sisällöstä tarvittaessa tarkempia soveltamisohjeita.

Asiakirjahallintoa johtavan viranhaltijan määrääminen

Kaupunginhallitus päätti määrätä asiakirjahallinnon suunnittelija Hanna Toivosen kaupungin asiakirjahallintoa johtavaksi viranhaltijaksi.

Tampereen kaupunkiseudun kuntayhtymän yhtymäkokousedustajan ja varaedustajan valinta yhtymäkokoukseen 21.12.2022

Kaupunginhallitus päätti valita edustajan ja hänelle varaedustajan Tampereen kaupunkiseudun kuntayhtymän yhtymäkokoukseen 21.12.2022 ja antaa yhtymäkokousedustajalle tarvittavat toimintaohjeet.

Joukkuevoimistelun MM-kilpailuissa menestyneiden nokialaisten urheilijoiden palkitseminen

Kaupunginhallitus päätti esittelijän muutetun päätösehdotuksen mukaisesti palkita nokialaiset joukkuevoimistelun MM-hopeamitalistit Adaliina Niinisen ja Iinu Häkkisen 500 euron henkilökohtaisilla stipendeillä sekä nuorten sarjassa MM-kultamitalistit Serafiina Niinisen, Minttu Malisen ja Lilja Peurakosken 500 euron henkilökohtaisella stipendillä Nokian kaupungin palkitsemissäännön mukaisesti.

Klassisen voimannoston junioreiden EM-kilpailuissa menestyneen nokialaisen urheilijan palkitseminen

Kaupunginhallitus päätti palkita nokialaisen Henna Kaasalaisen 250 euron henkilökohtaisella stipendillä.

Lisäpykälä: Eropyyntö kaupunginhallituksen varajäsenen tehtävästä, Melkko Niina

Kaupunginhallitus päätti esittää, että kaupunginvaltuusto

1. ottaa käsiteltäväksi tämän asianlisäpykälänä
2. myöntää Niina Melkolle eron kaupunginhallituksen varajäsenen tehtävästä ja
3. valitsee kaupunginhallitukseen uuden varajäsenen Niina Melkon hallituksen jäljellä olevan toimikauden ajaksi.

Lisätietoa

Kaupunginhallituksen kokousten esityslistat ja pöytäkirjat ovat haettavissa täältä: Toimielinten esityslistat ja pöytäkirjat