Kaupungin kesätyöpaikat ja Tutustu ja tienaa -kesäharjoittelupaikat haettavana 1.3. asti

Nokian kaupunki tarjoaa tulevana kesänä 47 kesätyöpaikkaa ja 27 Tutustu ja tienaa -kesäharjoittelupaikkaa eri-ikäisille nuorille.

Monipuolisesti erilaisia kesätöitä

Kaupungilla on tarjolla monenlaisia kesätöitä kaupungin päiväkodeissa, puistojen ja liikuntapaikkojen kunnossapidossa, kotiseutumuseossa, liikuntapalveluissa ja kaupunkimittauksessa.

Kesätyöpaikkojen hakuaika on 5.2.-1.3.2024.  Työpaikkoja voivat hakea nuoret 15-vuotiaasta alkaen, mutta osaan kesätöistä edellytetään 16 tai 18 vuoden ikää. Hakijan tulee olla täyttänyt työtehtävään vaadittava ikä ennen työsuhteen alkua. Joukossa on myös tehtäviä, joihin edellytetään alan opintoja tai ajokorttia.

Kesätyöpaikkoihin haetaan Kuntarekryssä. Valinnoista ilmoitetaan hakijoille maaliskuun loppuun mennessä.

Tutustu ja tienaa -kesäharjoittelupaikat

Tutustu ja tienaa -kesäharjoittelupaikkoja on haettavana ateria- ja siivouspalveluissa, hallintopalveluissa, henkilöstöpalveluissa, kirjasto- ja kulttuuripalveluissa sekä liikuntapaikkojen ylläpidossa.

Paikkoja voivat hakea 15-17-vuotiaat nokialaiset peruskoululaiset ja lukiolaiset sekä TUVA-koulutuksessa olevat nuoret. Harjoittelupaikat on tarkoitettu nuorille, joilla ei ole aikaisempaa työkokemusta. Harjoittelujakson tarkoitus on tarjota nuorelle omakohtaista kokemusta Nokian kaupungin toiminnasta, työtehtävistä ja kunta-alan tarjoamista mahdollisuuksista. Harjoittelu on palkallinen.

Tutustu ja tienaa -paikkoihin haetaan Kuntarekryssä. Hakuaika on 5.2.-1.3.2024.  Valinnoista ilmoitetaan maaliskuun aikana.