Joulupostia ikäihmisille -kampanja kutsuu Nokian asukkaat lähettämään joulukortteja ikääntyneille

Joulun rakastetuin korttikampanja alkaa nyt! Luovan välittämisen yhteisö Siskot ja Simot järjestää yhteistyökumppaneineen kymmenennen Joulupostia ikäihmisille -kampanjan 14.11.–5.12.2022. Kampanjassa kerätään joulukortteja kotihoidon ja asumispalvelujen ikääntyneille asiakkaille.

Joulupostia ikäihmisille kerätään 14.11.-5.12.

Joulukorttikeräykseen on ilmoittautunut ennätykselliset 131 paikkakuntaa. Nokialla joulukortteja kerätään kirjastolla, Prismalla ja Citymarketilla, voit myös postittaa kortteja

– Tänä vuonna ikäihmisiä ilahduttamassa on mukana ennätysmäärä paikkakuntia. On hienoa, että koskettaminen kortilla herättää vastakaikua eri puolilla Suomea. Uskomme myös korttien tekijöiden osallistuvan innokkaasti kampanjaan, Siskot ja Simot ry:n toiminnanjohtaja Eero Väisänen sanoo.

Kampanjan yhteistyökumppaneita ovat Kuntaliitto, Kansalaisopistojen liitto ja Kansalaisareena.

Kampanjaan osallistuminen on helppoa ja hauskaa Kampanjaan voi osallistua tekemällä joulukortin ja toimittamalla sen keräyspisteeseen 14.11.–5.12. Kirjoita korttiin hyvän joulun toivotukset. Merkitse saajan kohdalle ”Sinulle” ja lähettäjän kohdalle oma nimesi ja Siskot ja Simot. Pudota kortti sellaisenaan lähimpään keräyslaatikkoon. Ethän sulje korttia kirjekuoreen.

Nokian keräyspisteet:

• Nokian kirjasto- ja kulttuuritalo Virta Härkitie 6, 37100 Nokia
  • Prisma Nokia Yrittäjänkatu 10, 37100 Nokia
  • K-Citymarket Nokia Nuijamiestentie 5, 37120 Nokia
  • Tai postitus: Joulupostia ikäihmisille Nokian kaupunki ikäihmisten palvelut/Emma Kailio Nokian valtatie 25 F 37100 Nokia

Kaikki keräyspisteet löytyvät myös kampanjan verkkosivuilta.

Seuraa kampanjaa somessa: #kosketakortilla #joulupostia #berörmedkort #julpost

Lisätiedot:

Nokian kaupunki, vapaaehtoistyön koordinaattori Emma Kailio emma.kailio@nokiankaupunki.fi / 0403517067

Siskot ja Simot ry, toiminnanjohtaja Eero Väisänen eero.vaisanen@siskotjasimot.fi / 0505453145

Siskot ja Simot ry, kampanjakoordinaattori Sari Simonen joulupostia@siskotjasimot.fi / 041 312 1979