Ilmoittaudu mukaan yritysrahoitusiltaan 25.4.2018

Järjestämme yrittäjille, toimiville yrityksille ja yritystoimintaa suunnitteleville maksuttoman yritysrahoitusillan keskiviikkona 25.4. klo 18 Kerholan Polonin salissa (Souranderintie 13, Nokia). Illan teemana on rahoituskanavat yrityksille erityisesti kasvun ja kansainvälistymisen näkökulmasta.

Illan ohjelma ja puhujat

Finnvera parantaa ja monipuolistaa yritysten rahoitusmahdollisuuksia lainoin, takauksin ja vienninrahoituspalveluin. Rahoituspäällikkö Pertti Lähdeaho kertoo Finnveran lainamahdollisuuksista ja takauksista.

Finpro ja Tekes ovat yhdistyneet Business Finlandiksi, joka tarjoaa kansainvälistymis- ja innovaatiorahoituspalveluita. Asiantuntija Jarmo Raittila esittelee Business Finlandin rahoituspalveluita.

Kantri ry on Leader-ryhmä ja paikallinen kehittäjä, joka toimii Tampereen seutukunnan alueella. Yhdistyksen yhtenä tarkoituksena on rahoituksen jakaminen maaseudun kehittämiseen. Toiminnanjohtaja Kari Kylkilahti esittelee neuvonta- ja rahoituspalveluja.

Kahvitarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittautumiset 20.4 mennessä: jari.tuominen@dealux.fi tai tiina.laakkonen@nokiankaupunki.fi.