Ikävinkki-tapahtuman esittelypaikat varattavissa

Valtakunnallista Vanhustenviikkoa vietetään 1.-8.10.2023 teemalla ”Tehdään iästä numero”. Nokian kaupungin kulttuuripalvelut järjestää yhteistyössä Vanhusneuvoston kanssa muutaman vuoden tauon jälkeen toivotun Ikävinkki –tapahtuman kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa Vanhustenviikolla tiistaina 3.10. klo 11-14. Tarjoamme ikääntyneiden kanssa toimiville yrityksille ja yhteisöille jälleen mainion tilaisuuden tavoittaa nokialaisia senioreita yhteisessä tapahtumassa.

Nyt kuudetta kertaa järjestettävässä Ikävinkki-tapahtumassa on vieraillut aiemmin jopa 500 kävijää ikäluokissa 60-75+.

Toimi nopeasti – maksuttomat esittelypaikat nyt varattavissa!

Ikääntyneiden kanssa Nokialla toimivat järjestöt, vertaisryhmät, palveluyritykset sekä muut yhteisöt ovat tervetulleita esittelemään toimintaansa ja kertomaan palveluistaan. Mukaan toivotaan mm. vaihtoehtoja mielekkääseen vapaa-ajan viettoon, ystävätoiminnan, vertaistuen, terveys-, hoiva-, ja kotipalveluiden sekä ikääntyneille suunnattujen turvallisuusratkaisujen ja digipalveluiden esittelyä. Matkanjärjestäjät, teatterit ja kulttuuritapahtumien järjestäjät ovat lämpimästi tervetulleita kertomaan tarjonnastaan yleisölle. Myös myynti on tapahtumassa sallittua, mutta tuotteiden tulee olla ikääntyneille suunnattuja.

Tarjoamme näytteilleasettajien käyttöön maksutta n. 70 x 150 cm pöytäpaikan kirjasto- ja kulttuuritalo Virran Hiomo-salissa. Esittelypisteelle voi tuoda mukana lattialla seisovaa esittelymateriaalia, kuten esitetelineen tai roll-upin. Osaan paikoista on mahdollista saada myös sähkö. Toivomme, että pisteillä olisi mahdollisuuksien mukaan toiminnallista ohjelmaa ja yleisön aktivointia, esimerkiksi mittauksia, testausta, messutarjouksia tai arvontaa.

Aiempina vuosina paikat on varattu nopeasti loppuun. Varaa maksuton esittelypaikka Lyytissä verkkolomakkeella.

Varaa esittelypaikka Ikävinkki-tapahtumaan