Ikääntyneiden terveysliikuntaryhmissä on tilaa – ulkopaikkakuntalaisten ilmoittautuminen käynnistyi

Nokian liikuntapalveluiden terveysliikuntaryhmät ovat kausimaksullisia ryhmä ja ne on suunniteltu iäkkäiden tarpeiden mukaan. Tarjolla on vesijumppaa, kuntosaliryhmiä, voimatasapainoryhmä ja venyttelyryhmiä. Nyt myös ulkopaikkakuntalaiset voivat ilmoittautua ryhmiin.

vesijumppa

Maksullisten terveysliikuntaryhmien kausimaksu on 30e (+vesijumpissa uintimaksu) ja ohjauskausi 29.8.-16.12.2022. Lähes kaikissa ryhmissä on vielä tilaa muutamaa kuntosaliryhmää lukuunottamatta. Ryhmien aikataulut ja tuntikuvaukset löydät ohjauskalenterista ja mukaan voit ilmoittautua kaupungin verkkosivuilla. Jos ryhmistä tai ilmoittautumisesta herää kysymyksiä olkaa yhteydessä terveysliikuntakoordinaattoriin.