Hyvinvoiva nokialainen -verkkosivu on julkaistu

Kaipaatko vinkkejä arjen hyvinvointiin? Onko mielessäsi elintapoja koskevia kysymyksiä, mutta et tiedä mistä lähteä etsimään vastauksia? Näihin ja muita omaa hyvinvointiasi koskeviin kysymyksiin voit saada apua kaupungin uusilta Hyvinvoiva nokialainen -nettisivuilta.

Mikä on Hyvinvoiva nokialainen -nettisivu?

Nettisivuille on koottu arjen hyvinvointia ja elintapoja koskevaa tietoa. Sivujen avulla voit saada lisää tietoa muun muassa liikunnasta, syömisestä, päihteistä, mielen hyvinvoinnista ja kaupungin tarjoamasta terveysneuvonnasta. Sivuilta löytyy myös runsaasti Nokian palveluita koskevaa tietoa ja ideoita oman arjen muuttamiseen.

Sivuille on koottu luotettavaa tietoa aiheista sekä ohjeita siitä, kenen ammattilaisen puoleen voit kääntyä mieltä askarruttavissa asioissa. Sivuilla on myös linkkejä valtakunnallisiin tietolähteisiin sekä testejä, joiden avulla voit tarkastella omaa tilannettasi.

Kenelle sivu on tarkoitettu?

Sivut ovat tarkoitettu kaikille nokialaisille, jotka kaipaavat tietoa, neuvoa tai ohjeita liittyen elintapoihin. Sivuilla on tällä hetkellä tietoa erityisesti aikuisille, mutta tulevaisuudessa sivustolle liitetään lapsia, nuoria, lapsiperheitä sekä ikäihmisiä koskevat osiot.

Tervetuloa tutustumaan sivuihin!

Pääset tutustumaan sivuihin tämän linkin kautta. Voit antaa sivuista palautetta jokaisen sivun alareunassa olevan React & share painikkeen kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen riikka.piitulainen(a)nokiankaupunki.fi