Hyvinvointi- ja vapaa-aikajaoston vuoden 2023 toiminta-avustukset sekä tilojen käyttövuoro- ja näyttelyaikahaut

Nokian kaupungin hyvinvointi- ja vapaa-aikajaoston toiminta-avustukset ovat haettavissa maaliskuun aikana. Keväällä voit hakea myös säännöllisiä käyttövuoroja kaupungin vapaa-ajan tiloihin sekä näyttelyaikoja Hinttalaan ja taidetila Raamiin.

Avustusten haku

Nokian kaupungin hyvinvointi- ja vapaa-aikajaoston alaiset toiminta-avustukset ovat haettavissa maaliskuun aikana. Hakuaika on 1.-29.3.2023. Haku päättyy 29.3.2023 klo 12. Myöhästyneitä hakemuksia ei käsitellä.

Tutustu hakuohjeisiin

Hyvinvointialuemuutoksista johtuen seuraavien alojen yhdistykset hakevat avustusta kaupungin sijaan hyvinvointialueelta:

– potilas-, vammais-, omais- ja kriisityötä tekevien järjestöjen toiminta
– mielenterveyskuntoutujien tuki
– päihdeongelmaisten tuki
– sote-järjestöjen verkostojärjestöt

Asianosaisille on tiedotettu asiasta. Hyvinvointialue julkaisee hakuohjeet näihin vuoden alusta. Tarkemmat tiedot löytyvät Pirkanmaan hyvinvointialueen verkkosivuilta

Vakituisten käyttövuorojen haku

Nokian kaupungin vapaa-ajan tilojen vakituiset käyttövuorot ovat haettavissa seuraavasti:

•  6.-17.2.2023 Ulkokentät
  • 20.2.-3.3.2023 Kesävuorot
  • 11.4.-21.4.2023 Vakituiset käyttövuorot kaudelle 2023-2024

Varattavissa olevat kaupungin vapaa-ajan tilat ovat kulttuuri-, kirjasto-, liikunta- ja nuorisotiloja. Tilat tulee hakea viimeistään hakuajan viimeisenä päivänä klo 12 mennessä.

Hae käyttövuoroja

Lisätietoja avustusten ja käyttövuorojen hakemisesta: vapaa-aikakeskus(at)nokiankaupunki.fi.

Hinttalan näyttelyaikahaku

Hinttalan kotiseutumuseon pihapiirissä sijaitsevista aitoista voi kesäaikaan vuokrata näyttely- tai myyntitilaa. Hakuaika kesäkaudelle 2023 alkaa 8.3.2023 klo 9. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Hakulomake on avoinna hakuaikana.

Hae näyttelyaikaa Hinttalaan

Raamin näyttelyaikahaku

Kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa sijaitsevan taidetila Raamin näyttelyaikahaku vuodelle 2024 päättyy 31.3.2023 klo 12.

Hae näyttelyaikaa Raamiin

Lisätietoja Hinttalan ja Raamin näyttelyaikojen hakemisesta: kulttuuri(at)nokiankaupunki.fi.