Hyvikki-tapahtuma nuorille Virrassa lauantaina 16.9.

Nuorille suunnattu Hyvikki-tapahtuma, jossa muotinäytös kierrätysmateriaaleista tehdyillä vaatteilla, musiikkia, naposteltavaa, koruille SWAP-piste ja voi tuunata omia vaatteitaan Pirkan Opiston opettajan tuella. Tapahtumaan liittyen Hiomo-salissa ensin Otso Sillanaukeen-luento Hyvästit hävikille- arjen teoista kiertotalouden tulevaisuuteen.

Pystyisitkö itse laittamaan 2 kuukauden roskat pieneen purkkiin? No waste- ajattelun kannattaja ja osaaja ajatushautomo Demos Helsingin luennoitsija Otso Sillanaukee tulee Nokialle. Luento alkaa klo.13 ja on avoin kaikille.

Luennon jälkeen 13-21 vuotiaille suunnattu tapahtuma kestää klo. 17.00 saakka. Omin käsin pääsee tuunaamaan vaatteita, joten kannattaa ottaa oma tekstiili mukaan. Tapahtuman aikataulu ja lisätietoa bit.ly/45DehYA

Tapahtumaa järjestää Nokian kaupungin nuorisopalvelut, Nokian MLL, Pirkan Opisto ja mukana myös nuorisovaltuusto.