Hinttalan kahvilalla uusi yrittäjä, kesän ohjelmaa valmistellaan

Hinttalan museoalueella toimivaan kahvilaan on valittu uusiksi yrittäjiksi Maiju ja Jan Pyykkö. Kahvila avautuu kesäkaudelle toukokuussa.

Kulttuuripalveluissa valmistellaan kesän ohjelmaa maalis- ja huhtikuussa, näyttelyiden ja käsityöläisten myyntipaikkojen hakuaika päättyy 4.3. klo 12.

Nokian kaupunki haki kahvilayrittäjää joulukuussa 2021 avoimella haulla, jonka perusteella Hinttalan uudeksi kahvilayrittäjäksi valikoitui JEP Henkilöstöratkaisut Oy:n Maiju ja Jan Pyykkö. Kahvila-, puoti- ja pitopalvelutoimintaa koskeva sopimus on voimassa kesäkauden 2022 sisältäen optiot vuosille 2023 ja 2024.

”Olemme erittäin innoissamme ja valmiit sitoutumaan ja tekemään alueen toimijoiden ja Nokian kaupungin kanssa tiivistä yhteistyötä. Tavoitteemme on jatkaa jo hyvin maineikasta, perinteikästä ja kunnioitettavaa uraa edellisen yrittäjän jalanjäljissä, edelleen toimintaa kehittäen ja kasvattaen” kertovat uudet kahvilayrittäjät.

Kesän ohjelmaa valmistellaan kulttuuripalveluissa

Hinttalan kahvila avautuu toukokuussa ollen silloin avoinna viikonloppuisin. Kesäkuusta alkaen alue on avoinna myös arkisin, jolloin kotiseutumuseo ja näyttelyt avaavat ovensa. Tarkemmat aukioloajat vahvistetaan keväällä.

Pihapiirin näyttelyaitoissa järjestetään monipuolisia näyttelyitä ja tilaa varataan myös käsityötuotteiden myynnille. Näyttelyaikoja ja käsityömyyntipaikkoja haetaan verkkolomakkkeella, hakuaika päättyy 4.3.2022 klo 12. Näyttelyaitasta peritään vuokraa 35€ / viikko / aitta (sis. alv. 24%).

Kesän ohjelmaa valmistellaan kulttuuripalveluissa maalis- ja huhtikuussa, jolloin käynnistyy esiintyjähaku. Tiedotamme esiintyjähausta erikseen.

Lisätietoja:
Pia Keltti