Hinttalan joulun näyttelyaittojen haku avautuu 11.11.

Näyttelyaitat (3kpl) ovat varattavissa verkossa olevan hakulomakkeen kautta käsitöiden ja taiteen myyntiä tai myyntinäyttelyä varten halutuksi päiväksi. Haku on avoin yhdistyksille, yrityksille ja yksityishenkilöille. Myytävien tuotteiden tai näyttelyesineiden tulee sopia jouluiseen kotiseutumuseoympäristöön.

Hinttalan kotiseutumuseo talvella lumikinosten ympäröimänä.

Hinttalan kahvila ja näyttelyaitat ovat avoinna 26.11.-18.12.2022 lauantaisin ja sunnuntaisin klo 11-18.

Hakulomake aukeaa pe 11.11. klo 9.

Ensimmäisenä aitan ja ajankohdan varannut saa paikan. Hakulomakkeella valitaan halutusta aitasta ajankohdat. Hakulomakkeesta näkyy, mikäli jonkin aitan päivä on jo varattu.

Näyttelyaitan varannut sitoutuu valvomaan töitään aitassa ja pitämään oman myyntinäyttelynsä avoinna klo 11-18 välisen ajan. Varaukset ovat sitovia. Sairastapauksissa tai muussa äkillisessä estymisessä ota yhteyttä vapaa-aikapalveluiden toimistoon.

Lisätiedot hakulomakkeella osoitteessa

Nokian kaupungin vapaa-aikapalvelut