Hinttalan joulu avautuu tulevana viikonloppuna

Tunnelmallinen Hinttalan joulu järjestetään neljänä joulunalusviikonloppuna kotiseutumuseon alueella. Hinttalan kahvila ja näyttelyaitat ovat avoinna 26.11.-18.12.2022 la-su klo 11-18.

Hinttalan kahvilassa on maistuva jouluinen puurobuffa sekä muita jouluisia herkkuja, näyttelyaitoissa edellisvuosien tapaan kädentaitajien ja pientuottajien myyntinäyttelyitä sekä luhtiaitan näyttely Näkökulmia aikaan on avoinna kävijöille koko tapahtuma-ajan.

Näyttelyaitan kädentaitajien myyntinäyttelyt:

26.–27.11.: Savioja Minna, SikSakki-ryhmä, Lehtonen-Mäkinen Outi (koruja), Laine Tapio ja Sinikka (Puuhun poltettuja hahmoja ja käsityönä tehtyjä tonttuja).

3.-4.12.: Hallberg Eeva (3.12.), Hietamäki Tuula (4.12. jouluisia käsitöitä), Lehtonen-Mäkinen Outi (koruja), Hell Päivi

10.–11.12.: Savioja Minna, SikSakki-ryhmä, Hell Päivi, Heinonen Sirkku, Ekologisia käsitöitä

17.–18.12.: Mäntylän Hunaja, Lehtonen-Mäkinen Outi (korumyyntiä), Hell Päivi

Tervetuloa joulutunnelmaiseen Hinttalaan!

Hinttalan Pirtti-rakennus on suljettu yleisöltä vesikattoremontin vuoksi. Pysäköinti Nokian valtatien toisella puolen museon paikoitusalueella, ajo Yrittäjäkadun kautta.

Nokian kaupungin kulttuuripalvelut, kulttuuri@nokiankaupunki.fi, 044 4860979

Hinttalan kahvila, Maiju Pyykkö, hinttalankahvila@gmail.com