Harrastustori Nokialla 20.8. – esittelypaikat nyt varattavissa

Nokian kaupungin vapaa-aikapalvelut järjestää kaikille avoimen Harrastustori -tapahtuman lauantaina 20.8.2022 klo 12-15 Nokian keskusurheilupuistossa. Jo seitsemättä kertaa toteutettava, kaikenikäisille suunnattu tapahtuma kokoaa vuosittain useita satoja kävijöitä.

Matalan kynnyksen harrastusmahdollisuudet monipuolisesti esille

Toivomme tapahtumaan toiminnallisia esittelypisteitä sekä viihdyttäviä lajinäytöksiä ja muita esityksiä. Toivomme esittelypisteiltä löytyvän monipuolisen harrastusten kirjon niin liikunnasta, kulttuurista kuin muustakin harrastamisesta. Tänä vuonna tuodaan aiempaa enemmän esille erityisryhmille, aikuisille ja myös ikääntyneille suunnattua toimintaa. Kerrottehan myös matalankynnyksen toiminnastanne ja mahdollisista harrastustuista, jota toimintaan osallistuva voi hakea.

Varaa maksuton esittelypaikka 4.7. mennessä

Tarjoamme maksuttomia esittelypaikkoja Nokialla toimiville seuroille, järjestöille, yhdistyksille, yrityksille ja muille toimijoille. Esittelypaikat varataan sähköisellä ilmoittautumislomakkeella. Samalla lomakkeella ilmoittaudutaan tapahtumaan myös talkootyöläiseksi (liikenteenvalvonta ja tapahtumaoppaat) ja järjestyksenvalvojaksi. Tapahtuman talkootyöstä ja järjestyksenvalvonnasta maksetaan yhteisölle erikseen sovittava korvaus.

Varaa esittelypaikka yhteisöllesi