Harrastustori lauantaina 20.8. – Tule tutustumaan paikalliseen harrastustarjontaan

Paikalliset toimijat esittelevät harrastustarjontaansa Harrastustorilla keskusurheilukentällä ja jäähallissa 20.8.2022 klo 12.00-15.00. Harrastustorilla pääset kokeilemaan monenlaisia harrastuksia käsitöistä vapaaehtoistyöhön ja ampumisesta jääurheiluun (luistimet ja kypärä mukaan!). Tapahtuman järjestää Nokian kaupungin vapaa-aikapalvelut ja se on kaikille avoin maksuton tapahtuma!

Harrastuksia kaikenikäisille – myös matalan kynnyksen harrastusmahdollisuudet esillä

Harrastustorilla tutustutaan paikallisten seurojen, yhdistysten ja yritysten tarjoamiin harrastuksiin toiminnallisten pisteiden, huikeiden lajinäytösten ja muiden esitysten kautta. Esityksiä on laidasta laitaan auton purkamisesta mm tasoisten cheerharrastajien stuntteihin! Tarjontaa löytyy niin kulttuurista, liikunnasta kuin muustakin harrastamisesta kaikenikäisille, myös erityisryhmät huomioiden. Tänä vuonna pyritään nostamaan esille myös erityisryhmille, aikuisille ja ikääntyneille suunnattua toimintaa. Esillä on myös matalankynnyksen toimintaa ja seurojen, yhdistysten ja lajiliittojen harrastustukia, joita toimintaan osallistuva voi hakea.

Tapahtumaan odotetaan paljon kävijöitä, joten tulethan mahdollisuuksien mukaan paikalle ilman autoa!

Harrastustorista on tänä vuonna luotu myös virtuaaliympäristö, jossa pääset tutustumaan tarjontaan myös etänä ja jälkikäteen. Lue lisää tapahtuman verkkosivuilta.