Etsitkö töitä? Tule Työpaikkatorille Silta-kampukselle 14.2.

Nokian kaupunki ja Tampereen seudun ammattiopisto Tredu järjestävät Työpaikkatori –rekrytointitapahtuman keskiviikkona 14.2.2024 klo 10.30 - 12.30 Silta-kampuksen tiloissa, osoitteessa Kankaantaankatu 4, Nokia. Työpaikkatorilla kohtaavat työnhakijat, kesätyönhakijat, työnantajat sekä rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritykset.

Etsitkö työpaikkaa tai kesätyöpaikkaa? Nokian työpaikkatorilla tapaat yhden päivän aikana tehokkaasti pirkanmaalaisia työnantajia. Tarjolla on monipuolisesti koko- ja osa-aikaisia työpaikkoja sekä työpaikkoja kesäksi 2024.

Ohjelma

Klo 10.30 – 12.30 Työpaikkatori avoinna. Työpaikkatorilla tutustut yritysten ja yhteistyötahojen ständeihin ja työmahdollisuuksiin. Tervetuloa hakemaan avoimia kesä- ja kausitöitä!

Mukana työpaikkatorilla mm. Masor Works, Bolt.Works Oy, Attendo Oy, Rekrytointipalvelu Sihti Oy, Ensimetri, Bisneskisa, AGCO Power Oy, Pirkanmaan hyvinvointialue / Vammaispalvelut, Nokian kaupunki, Attendo OY, Pirkanmaan Turvapalvelut Oy, Kangasalan kaupunki, FYC (FY-Composites Oy), Esperi Care Oy ja Tredu.

Työnantaja, ilmoittaudu veloituksetta mukaan esittelemään yritystäsi ja avoimia työpaikkoja. Oman ständipaikan voi varata lomakkeen kautta.

Työpaikkatori on Silta-kampuksen aulassa, 1. kerroksessa. Tapahtuman juontaa Hanna-Mari Kujala.

Lisätietoja:

Sami Hasila, yrityskoordinaattori, Tampereen seudun ammattiopisto Tredu, p. 050 441 8819
Tiina Rinne-Järvensivu, yrityskoordinaattori, Nokian kaupunki, p. 050 351 8210